Sayfalar

17 Haziran 2012 Pazar

Offff sinir oldum..


Aslında bu akşam başka açacaktı akşam sefası.. Yani başka yazı olacaktı ve bir video ekleyecektim.. Yazı olduda, videoyu ekleyemeyince yazınında hökmü kalmadı.. 
Teknik asistanım Taylan da uyuyor.. Kaldıramadımda.. Bir şey sorunsuz tıkır tıkır işlemeli.. Olmayinca sinir oluyorum.. Oflayarak, puflayarak yazı değişikliği yaptım.. Yarın gideririm herhalde bu aksaklığı.. 

O zaman babalar günü ile ilgili bir iki bir şey yazayım.. Açıkcası bana uyduruk ve yalan gelen bir gün.. Uyduruk gelmesinin bir sebebide her ülkede farklı tarihlerde olması.. Anneler günü tüm dünyada kutlandığı gibi her Mayıs ayının ikinci pazarı değil mesela.. Avrupa'da başka, Türkiye'de bambaşka tarihlerde.. Diğer kıtaları ve ülkeleri bilmiyorum. Sanki biri kıçından uydurmuş, bugün babalar günü olsun demişde olmuş gibi.. Eskiden babalar günümü vardı? Hiç bilmem.. Ama anneler günü hep vardı..  Bu arada sevgililer Günü'de pek birsey ifade etmez bana.. 

Anneler gününü severimde, babalar günü ifadesizdir.. 

Baba gibi babaların, Ana gibi anaların degeri degeri her zaman bilinir.. 
Böyle bence...

1 yorum: