Sayfalar

5 Temmuz 2012 Perşembe

Esti öyle...


Bugün öyle esti.. Cok yakınımızdaki Wohlensee ye gittim.. Kendi başıma.. Yapayanlız.. Üstelik aksam saatlerinde.. Epeydir gitmiyordum.. Bana iyi gelen birsey yapmak istedim.. Gözlerim başka şey görsün, kulaklarım başka ses duysun istedim.. Gözüm köprüler gördü.. Çok severim köprüleri.. Birleştirir iki yakayı.. Bütün yükü o çeker... Ayakları hep su içindede olsa, o hep kurudur.. Herkesi, herseyi taşır.. Asildir.. Tarihidir.. Severim işte.. 


Sonra yürüyüş yolunda yürüdüm.. Kuğularda nehirden yola çıkmışlar.. Merhabalaştik.. "Hayırdır, ne işin var gibilerinden" bir tıssladı biri.. Biliyorum korkup kaçsam peşimden gelecek.. Kararlı bir şekilde, yol ver geceyim dedim.. Tamam, geç hadi, dedi.. 
Sonra bir bankta oturdum.. Seyre daldım.. 
Gözümde, kulağımda mutlu oldu.. 


1 yorum: