Sayfalar

10 Ağustos 2012 Cuma

Tatil bittiiii!!!!

4 haftalik tatil hangi ara bitti bilmem.. Bir baktım uçaktayım... Dönüş tarihimiz belli olmadigi için tatil hiç bitmeyecek gibi duruyordu.. İki gün önce telefonuma gelen uçak rezarvasyonunu görünce, vay be, yinemi bitti, dedim.. Sanki 1 hafta daha olsa daha iyi olurmuydu bilmem? Tadında bıraktığım içinmi böyle oldu??

Bir hafta boyunca Marmaris-Selimiyede idim.. Beyaz Güvercin butik otel hem merkeze uzak hemde tuzlu oldugu için bir tekne turunda tanıştığım Aysun kardeşimin tavsiyesi ile merkezde "sarmaşık" pansiyona yerleştik.. Burada odamiz daha genişti.. Ve kocaman bir balkonu.. Balkondan görüntü böyle idi.. 
Fiyatı ise kişi başı değil, oda fiyati 140 tl. Artı kahvaltı.. Üstelik zengin bir kahvalti.. İşletenler cok sicak ve samimi.. Paragöz değiller.. 5 çayi var, istedigin kadar iç.. Bedava.. Selimiyede kalacaksaniz tavsiye ederim.. Denize sıfır.. Hemen önünde midyeci.. Ne lezzetli idi o midye-dolmalar.. 

Küçücük çarsisinda ne ararsan var.. Esnafıda paragöz değil.. İkinci gün artik herkes herkesi tanıyor.. Sanki hep o köyde yaşıyormuşsun gibi.. Herkes herkese selam veriyor.. Horoz sesleri ile uyanmakta çok güzel.. Gerci oranın horozları sadece sabahları değil, öğlen, ikindi, akşam, yatsı ötüyorlar.. Sanırım bu köyün hocasının ezanı iyi okuyamadığı için olabilir:) 

Sardunya'da kalamar yemeden dönme demişti Ayça.. Bize 200 metre uzakta idi.. Oranin en büyük ve en güzel restoranı görünümü vardi.. İskeleye kurulmuş ahşap masa ve sandalyeler, üzerinde bembeyaz masa örtüleri.. Ve mumlar..  Genelde şarap ve rakı içiliyor.. Bir akşam gittik.. Malesef yerimiz yok demesinmi? Yarına rezerve yaptırmak istedim, malesef yarında boş yerimiz yok demesine şaşırdım. Küçücük köyde herkesmi oraya gidiyordu.. Sonraki günde zaten biz ayrilacaktık, orada yemek yemek nasip olmadı.. İçimde kaldı.. Ama nasil olsa yine gidicem oralara, o zaman gider gitmez rezarvasyonumu yaptıracağım..

Birde "paprika" denilen bir restoran varki, tatlilari ile meşhur.. Hele hele haşhaşlı tatlı.. Ben ömrümde öyle tatlı yemedim.. Gidecek olanlara şiddetle tavsiye ediyorum.. Hem cok hafif, hem bir acaip tatlı.. Bir gün öncesinde yine tekne turunda övgü ile anlatan insanları dinlerken, ammada abarttılar, alt tarafı haşhaş tatlısı demiştim içimden.. Tatlıyla aram pek iyi olmadığından, onları anlamakta zorlanmıştım.. Meğer ne kadar haklılarmış.. Ve o tatlı sadece onların specialiymiş.. Tv lere bile konu olmuş.. 
Son gün dalış merkezine tur yapan tekneyle çıktık.. Gençler yapacak, ben sadece tekne turu yapacaktım.. Dalış yapılan yere gelindiğinde, önce teknik bilgileri verdiler.. Sonra dalış hocasi ile tek tek daldılar.. Cocuklara soruyorum nasıldı diye? Çok güzeldi diyorlar... Hafif canim ister gibi oldu.. Ama birazda korku var.. Egitmenler abla denemek istermisin dediler.. Dedim bilmem, hem ben iki kişi kaydettim ve ödedim, dedim.. Olsun abla hersey para değil, deneme dalışı yap dediler.. Tamam dedim.. Giydim kıyafetleri, taktım oksijen tüpünü ve maskeyi, paletleride ayağima geçirdim atladım denize.. 10 dakika kadar kaldım denizde.. 5-7 metre derine indik.. Balıkların evine konuk olmuştum.. Renkli balıklar, bazi canlıları elime aldım, deniz süngerlerini elledim, güneş ışınları denizin taa dibinde.. Farkli bir dünya, farklı bir deneyim.. İyiki yapmışım.. Denizin yüzeyine çıktıgımızda, dalgic hocası beni tebrik etti, ne kadar rahattınız dedi.. Bende şaştım bu işe.. Çünkü denizin içine kafam girince panik olurum normalde.. 
Bir tekne turunda ise şöyle bir şey buldu bir ingiliz turist.. İlginç bir şey.. Deniz faresi diyorlarmış buna..  İçi boş.. Sadece kabuğu kalmış.. Tabiki bizde fotografladık.. 
İşte böyle aktivitelerle 1 hafta tatil bitiverdi.. Her şey tadinda güzeldi.. 
Bize bu tatili sunan eşime, babamıza çok teşekkür ederim.. Son günümüzde böyle vedalaştım Marmaris denizi ile.. Tabiki her yıl olduğu gibi bu senede denize tesekkür ettim bizi güzel ağırladığı için. 

Ha birde ne oldu?? Hani gideken cok kötü başlamıştı ya tatilim, cüzdanımı kaybetmiştim.. Veee o çok sevdiğim cüzdanım beni bulmuş.. Ben tatilde iken, eve kayıp bürosundan bir mektup gelmiş, cüzdanınız sizi ariyor diye.. Eşimde gidip almiş.. Para dışında diğer herşeyim içinde.. Nasil sevindim.. Nasil sevindim.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder