Sayfalar

24 Eylül 2013 Salı

Nihayet bir headerim var...


Bazi Blog yazarlari, yeni headerim, yasasin benimde bir headerim var, gibi cümlerle header assagi header yukari konulu yazilari oldu.. Bu Header ne olaki dedim? Meger baslik demekmis.. Yani sayfanizda sizi temsil eden bir logo, bir resim, bir tasarim..  Aha dedim, bu benim gökte arayipte yerde buldugum sey.. Arastirmalarim sonucu Sevgili Shemellon'a ulastim.. ( shemellon.bolgspot.com )

Cok güzel isler yapiyor.. Ve bunlari güzel bir sey karsiliginda yapiyor.. Kendisi bir hayvan dostu.. Hele kedilere bayiliyor.. Birsürü kedileri var.. Ayrica sokak kedilerinide besliyor.. Nerde bir kedi görse kendisini kedilerin annesi saniyor:)) Onlari kucakliyor, sariyor, sarmaliyor.. Onlar icin ne yapabilirim diye cirpiniyor..

Önceleri öylesine yaptigi Headerleri, simdi iyi bir amac ugruna yapiyor.. Kedi mamasi karsiliginda.. Ne güzel degil mi? Böylece 3 tarafta mutlu oluyor.. Blog sahibi Headeri oldugu icin mutlu, Kediler mamasina kavustugu icin mutlu, Headeri yapan Sevgili Shemellon (Gonca) iki kere mutlu.. Hem kedilere iyilik yaptigi icin, hemde bir sey üretip Blog sahibini mutlu ettigi icin..

Sevgili Gonca, sana, emegine, yüregine, düsüncene saglik.. Cok tesekkür ederim.. Benim kedi mama hikayem, yilan hikayesi gibi oldu ama, istisnalar kaideyi bozmazmis.. Telafi edecegim ama:))

Nasil olmus Headrim?

Sizde, benim bir headerim olsun diyorsaniz, suraya tik tik, buaraya tik tik yapamiyorum ben) yazip geciyorum..

shemellon.blogspot.com sayfasindan su ana kadar yaptigi headerleri görebilirsiniz..

Not: bu yaziyi aksama bekleyemeyip, is yerinden yazdigim icin, i leri noktasiz, s leri ve c leri cengelli yapamadim.. diger baska türkce harfleride, bilginize:)

6 yorum:

  1. Teşekkür ederim arkadaşım, hem bu yazı için, hem de bunca zahmete katlandığın için. Güle güle kullanmanı diliyorum. Eğer biraz daha şekil vermemi istersen yaz, blogun menüsünü falan yapalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gonca.. Daha fazlasını nasıl isteyebilirim, sen söyle;))
      İyi böyle.. Belki ilerde yüzüm olursa isterim bir şeyler:))

      Sil
  2. Hem şık hem kibar olmuş, ben çok beğendim! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bende heyecanla sevgili shemellonun header mı hazırlamasını bekliyorum... cok hos olmus sevgiler.
    http://burcininhayaladasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim, güzel isler yapiyor shemellon evet,,

      Sil