Sayfalar

18 Ekim 2013 Cuma

Çok çektim bugün!!!

Güneşli bir sonbahar sabahı, güneş nasılda berrak? İşe gitmeliyim.. Halbuki ne güzel fotoğraflar çekilir.. Ama işe gitmeliyim. Kimse yok benden başka ofiste.. Evet orda olmalıyım. Yoksa? Gitmesem nolur ki? Olmazzz! Tamam işe gidiyorum.. Ama giderken fotoğraf makinamıda alsam mı? Evet evet, alayım, bana belli olmaz.. Akıllı telefonlar çıkalı fotoğraf makinasını çoktandır kullanmadım.. Kesin bataryası bitmiştir.. Şarj aleti şu çekmecede olmalı.. Çantama onuda atayım.. Herşey tamam mı? Aynadaki ben çok çırkinsin.. Makyaj yok tabi.. Hafiften sürüştüreyim bir şeyler.. Eh bi şeye benzedin biraz.. Artık çıkabilirim.. Asansörlemi gitsem, yok yok merdivenden ineyim.. Offff, terliklerle terliklerle çıkmışım yine!!.. İyiki ofise geldiğimde farketmedim. Yol yakınken farketmem iyi oldu.. Arabanın anahtarı nerde? Dün gelirken cebime koymuştum!! Yok.. Allah Allah! Yoksa çantamda mı?  Yok! Tekrar yukarı çıkmalıyım.. He he, aynanın önünde unutmuşum.. Artık çıkabilirim.. Arabada ne kadar kirlenmiş.. Bi ara temizlesem iyi olacak.. Bu ne? Örümcek ağı.. Arabanın içinde, cam kenarında.. Bunuda gördüm ya!! Olsun sen sen arabanın içine değil yola bak.. Dağlar ne güzel görünüyor.. Gurten'e çıksam ne güzel resimler çekilir sabah sabah.. Başlarıda dumanlı dumanlı. Pamuk gibi.. Ben işe gitmeliyim..
Bilgisayarımı açayım. Kahve alayım.. Ama önce fotoğraf makinamı bi açayım. Tahmin ettiğim gibi.. Batarya bitmiş. Prize takarım doladursun.. Şimdi kahvemi içebilirim.. Notlarıma bakayım.. Hmm telefon görüşmeleri var.. Tamam arayım onları, çıksınlar aradan.. Başka ne yapmalıyım? Bütün işleri bitirmiştim hafta başı, belki Bayram vesilesi ile bir gelen olur diye.. Kimse gelmedi.. 
Allah Allah 3 saattir buradayım, hiç telefon gelmiyor.. Yönlendirilmeye alınmış! Süper.. O zaman burada durmama gerek yok. Bataryada dolmuştur.. Evet dolmuş.. 
Nerden başlasam? Zamanı iyi kullanmalıyım.. Güneşi kaçırmamalıyım.. Hatta şu uzun objektifi takayım.. Ooo süper oldu.. Ne saat beş mi oldu? Neden çift görüyorum.. Mutluluk sarhoşu muyum? Yok yok bir hoş görüyorum ben! 3 saattir uzun objektifin camından bakmak mı böyle yaptı beni? Geçer herhalde.. Ama çok mutluyum.. Nasıl çıktılar acaba? Bir an önce eve gidip bakayım.. Bi dakika, araba nerdeydi?? Aman tanrım arabayı unuttum park yerinde!! Geri gitmeliyim.. Bu kadar yolu nasılda farketmeden yürüdüm.. Çok çektim bugün çoook!! Her anlamda..







2 yorum:

  1. Berfin hanımcım, kitap çekilişime yazdığınız yoruma cevabımı belki görmezsiniz diye buraya da eklemek istedim.
    Sevgiler :)

    Sevgli "ikizdaşım" Berfin, "ikizdaş" olmanın verdiği imtiyaz ile bir ayrıcalık yaparak yurtdışında yaşamana rağmen seni de memnuniyetle çekilişime dahil ediyorum :)) Bir Avuç Güneş'i okumadım, hemen listeme ekliyorum.İmza Karın kitabını duymuş ve hemen alınacaklar listesine eklemiştim. Ancak henüz okumaya fırsatım olmadı. Önerilerin için çok teşekkürler.
    şansın bol olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Ama bir düzeltme yapmalıyım.. O kitap, "bin muhteşem güneş" olacaktı.. Bir avuç güneş, değil:)) tipik ben işte, uyduruveririm hemen:))

      Sil