Sayfalar

18 Şubat 2014 Salı

Ayaklar baş olunca, çokta iyi olur..

Ayaklar bas olmus:)) yürüyelim arkadaslar..

Hani geçen 14 Şubat'ta "One Billion Rising" etkinliğine katılmıştım. Yıllardır bu şehirde yaşarım ama şu fotoğrafını çektiğim "ucubeyi" :) ilk kez gördüm.. Görür görmez gezi parkı döneminde "ne zamandan beri ayaklar baş oldu" diye bağıran biri vardı ya.. O aklıma geldi.. Güldüm.. Hoşuma gitti.. Bizim ayaklar senin başından daha önde, dedim kendi kendime.. 

Ya aslında ben bir şey itiraf edeceğim.. Bunun ilk iktidara geldiği dönemlerde dini bakış açısını bir kenara bırakıp, dürüst olacaklarına kanaat getirdim. Ne bileyim öyle düşündüm işte.. Oy kullandım mı? Hayır! Çünkü kullanamadım. Biz yurtdışında yaşayanlar böyle bir hakkımız yok.. Ancak TR ye gidersek seçim döneminde, havaalanında öyle bir şansımız var. Onun dışında yok.. Ben burada diğer avrupalı arkadaşlarıma soruyorum, örneğin bir Alman isviçrede yaşarken mektupla kendi ülkesinin seçimlerine katılabiliyor. Biz Türkiye'lilerin seçme ve seçilme hakkımız yok. Yani biz bir hiçiz.. Ne bulunduğumuz ülkede ne ait olduğumuz ülkede.. Neyse.. Ben başka bir konuyu yazacaktım. 
Yani başlarda bu iktidarda olanları hoşuma gitmesede insani olduklarını düşünmüştüm.. Başörtüsünden girmişti konuya.. Herkes istediği gibi giyinmeli diyordu.. Ve daha başka şeyler. Evet bunu bende öyle düşünüyordum.. Aradan 12 yıl geçmiş adam hala bunu zaman zaman kullanıyor.. Demek ki bunun işine geliyormuş bu durum.. Millet bunlarla oyalanırken o başka şeylerle uğraşmış. Suni gündem diye bir terim kullanırdı bazı arkadaşlar gençliğimde.. Suni gündemin ne olduğunu yaşarken öğrenmiştim bile. 

Zamanla herşeye müdahale etmeye, bağırıp çağırmaya başladı. Işine gelmeyen herkese. Zaten herşey gezi parkı olaylarından sonra ortaya çıktı.. Onun öncesindede bir çok olaylar oluyorduda.. Ama geziden sonra benim gibi salaklar daha iyi görmeye başladı.. Çünkü olup biteni görmemek için ya kör, ya sağır, yada g*t kılı olmak lazımdı.. 
Hatırlatırım, gezi olaylarında camiye içki ile girdiler, görüntüleri haftaya cuma yayımlayacağız demesi bende bile "neden" haftaya cuma? olmuştu.. Varsa görüntü anında yayınla!! Olmadı. O görüntüleri hiç gösteremediği gibi, caminin imamıni yok böyle bir şey deyince, sürdüler. 
Sonra Kabataş olayları.. Gerçi orada olanları kamerada net göremiyorum ben.. Pek değerlendirme yapamam ama, bir soru işareti var yinede bende? 
Yine o dönemde içişleri Bakanı en doğru olanı yapmıştı.. Polisleride.. Hakimleri, savciları.. Ne olduda 17 Aralık'tan sonra hepsi tu kaka oldu, sormazmı insan kendine? "Bizimle resmen oynuyor" sorusu gelmiyormu aklınıza? 
Yine gezide olan, ölen genç kardeşlerin kamera görüntüleri yoktu.. Ama şimdi birer birer çıkıyor.. 17 Aralık zaten kapkara bir leke sürdü o ak'a. Ama o, hala hep ak, diğerleri kapkara.. O hep mağdur, ama bir o kadar da haklı, onurlu, gururlu!! 
Millette bir korku.. Artık kendilerine özel sayfalarda bile istedikleri gibi yazmamıyor. Bir korku paranoyası.. Ama her iki tarafta.. 

Adamın ülkesine nasıl bir kastı vardı ise tepe tepe kullanıyor.. Ya pısıp uyumaya devam edilecek.. Yada onun deyimi ile ayaklar baş olacak ve sokaklara dökülecek.. 

Sonrada heryere yukarda görülen "ucube" her caddeye dikilecek.:)) 

Maden o hep bizim düşüncelerimizle bizim üzerimize geliyor, bizde aynını yaparak dumura uğlatalım.. Bizim ayaklar onun başından önce gelsin.. 
Bir adım önde olalım... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder