Sayfalar

21 Şubat 2014 Cuma

Mavi Bern


Bugün, Şubat'a rağmen İsviçrede bile çok güzel bir hava vardı.. Masmaviydi.  Bu iyimi kötümü yorumunu yapmayacağım. Doğa işini bilir, varsa sorumlusu öcünü alır. 
Bugün işim ofisten çok, dışardaydı.. Fotoğraf bir tutku olduğu için bende, gözlerim heryere bir fotoğraf karesi gibi bakıyor.. Araba ile bir yere giderken güzel bir şey veya yer göreyim, hemen bir yere park eder, orayı izler fotoğraflar ve yoluma devam ederim. Hiç üşenmem. Fotoğraflarımı instagramda paylaşmayıda çok severim.. İnstagtam adresim @seryal1


Perşembe kadınlarını biliyorsunuz.. Ama bu kadınlar 3 haftadır buluşamıyor.. Bu nasıl bir alışkanlık yaptı ise bizde eksikliği büyük oldu.. Bunun nedeni Elisabeth'in 20 yıllık çalıştığı hastanede son 

zamanlarda mutsuz olduğu için ayrılıp yeni bir hastanede göreve başlaması.. Önceleri perşembeleri boş günüydü. Ben ve Antonella ona ayak uyduruyorduk. Artık saat 16.30 dan sonra buluşabiliriz ama son üç haftadır birbirimize ulaşmada kıl payı tesadüflerle kaçırıyoruz .. Ya ben Antonella ile, ya Elisabeth Antonella ile kısa görüşmeler. Ama yetmiyor. Bugünde öyle oldu.. Hastaneye yeni başlayan Elisabeth'le bugün nihayet görüşebildim. Çok mutlu görünüyordu.. Yeni işi ona çok iyi gelmiş. Ama herşeye rağmen bu perşembelere bir çözüm yolu bulacağım dedi. Şimdilik deneme sürecindeyim, kendimi kabul ettirdiğimde bunu talep edeceğim, çünkü bu perşembelere benimde ihtiyacım var dedi.. Meğer biz her Perşembe öylesine zaman ayırmamışız birbirimize.. Bu bize bir şeylerde katmış. Bu şimdi olmayınca anlıyoruz..  Pazar ayini gibi bir şey olmuş. Mayıs ayında 5 günlük bir İstanbul tatil planımız var birlikte, bir türlü bir araya gelip bunu ayarlayamadık hala. Heyecanlıyız. Tek derdim onlar güne çok erken başlayan kadınlar, bense biraz daha geç:) Elisabeth'in bir felsefesi var, iş için erken kalkıyorsam, kendim içinde kalkabilirim.. Benim felsefe tersine işliyor:) ama uyum sağlarım... Güzel olacaktır.. Bir kaç defa erken kalkıp tecrübe edindim, aslında erken saatlerde kalkmak o sabahın çıtırlığını hissetmek farkli bir duygu.. Ama yatağın sıcaklığı her zaman daha cazip geldi bana.. O sıcak yataktan dürten birimi var, sabahın köründe kalkayım felsefesi hakim bendede:))
Ama ayak uydururum.. Her zaman, her yerde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder