Sayfalar

16 Nisan 2014 Çarşamba

Imza:Ben / İstanbul tanıtımı





Bugün "İmza:Ben" kitabının tanıtımı vardı Istanbulda. Katılamadım ben. Bedenen buralarda olsamda ruhen oralarda dolaşıyordum.. Benim canımın diğer yarısı olan Ayça benim yerime oradaydı.. Tüm yetkilerimi ona verdim.. Imza yetkisi bile.. Çalıştığı için gecikmelide olsa gitti.. Bense çok uzaklarda, elimde bir akıllı telefon kaldım twitterlerde, instagramlarda:) #imzaben hashtagı ile bi oraya bakıyordum bi buraya:) bu konularda hakkaten çok akıllı:) tek tükte olsa o hashtagle ilgili yazıları ve resimleri görebiliyordum.

Sonra Ayça eve geldiğinde bir bir anlattı herşeyi.. Yazar kadınların heyecanını görmüş. O güzel ellerin titrediğini görmüş.. O çok güzel iletişim ve enerjiyi çok yakından hissetmiş.. Imza alabildiği yazarlardan imza almış ve Ayça'dan imza isteyenlerede, kendini tanıtıp benim adıma katıldığımı söylemiş ve oda benim yerime imza atmış. Canım benim.. Buradan tekrar teşekkür ediyorum Ayça'ya. Sevdiğim ve takip ettiğim blogger arkadaşlarımdan imzalar almış. Ve sürpriz olarak, benim yazımın üstüne Doğan Cüceloğlu imzalamış.. Çocuk eğitimi üzerine kitaplarını okuduğum bir yazarın, cocuklarıma yazdığım bir mektubun üzerindeki imzası benim için onur verici bir şey oldu.
Kitabı hala elime alamadım ama, bu akşam almış kadar oldum.. Imzalı kitabım emin ellerde.. "Birlikte yaptığınız çok güzel bir yolculuk bu, tebrik ederim hepinizi" dedi Ayça..

Sevgili yol arkadaşlarım, bizler 154 dalı olan kocaman bir ağaç diktik. Birlikte güzel bi iş başardık. Tabi Banu Özkan Tozluyurt ve Esra Aylin Akalın öncülüğünde.. Hepinize teşekkürler..





2 yorum:

  1. Aynı kitapta buluşmak çok güzeldi, nicelerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce bloglarda,sonra diger sosyal paylasim sitelerinde, en sonda kitapta bulustuk.. benim icinde cok güzel oldu..

      Sil