Sayfalar

29 Nisan 2016 Cuma

Şarap Burcuyum Ben.. Challenge (17)


17. Burcunuz nedir? Sizinle uyumlu olan özellikler hangileri?

Burcum Koç. Nisan doğumluyum. Burçlardan ve astrolojiden hiç anlamam. Bir bilim dalı olabilir. Ama burçlara göre hareket etmem. Hangi Burcun hangi özelliği var onuda bilmem. Burcumu okurken, iyi bir şeyse ha evet, derim. Kötü bir şeyse aman be, afkuruyor, inanmam böyle şeylere derim. Kahve falıda öyle. Ne zaman Türkiye'ye gitsem o fincan kapanacak. Ve bir şeyleri duyma isteğim. Sonra unuturum söylenilenleri. İnanmadığından olabilir. . Türk kahvesi ve ardından telve falı bir eğlence, bir kültür gibi gelir bana, ve severim. 

Yani demem o ki, güzel şeyler duyarsam inanasım gelir, güzel olmayana karşı realistim, inanmam. 

Hele birde böyle burçlara göre davrananlar yok mu? Ama hepsi mutsuz.. Güya ona göre davranıyorlar!! Yok neymiş efendim,  yükseleni şurdaymış, alçalanı burdaymış, Mars Jüpiter'e girmiş, Jüpiter Uranusa.. Güneş şurdaymış, ay burdaymış. Hepsi birer NASA bilim insanı!!! Ben inanmıyorum, gözle görülmeyen, elle tutulmayan, bilimsel kanıtlanmayan şeylere. Astroloji bir bilim dalı evet. Burçlardan öte bir şey olmalı. 
Belki ben kavrayamıyorum, bilmiyorum. 

Sarap burcuyum ben.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder